HODNOTA LOKÁLNEHO SEO
Lokálne SEO je o Prinášaní
Zákazníkov Cez Vaše Dvere
Lokálne SEO je vhodné pre stránky, ktoré ponúkajú svoje služby lokálnym spotrebiteľom. Vaše služby a produkty ľudia bežne vyhľadávajú pomocou kľúčových fráz ako: „oprava obuvi Prešov“, „autoservis Stropkov“ alebo „pizza Bardejov“. Pred lokálnym SEO spravíme analýzu kľúčových slov a nájdeme data koľko ľudí vyhľadáva vašu službu v danej lokalite. Na stránke upravíme textový obsah tak, aby sedel priamo k lokálnemu vyhľadávaniu na Google. Optimalizácia textu je pre lokálne SEO veľmi dôležitá a preto k nej pristupujeme s najvyšším dôrazom pri každom projekte.
Výsledkom lokálneho SEO sú TOP pozície stránky v lokálnom Google vyhľadávaní. Lepšie pozície prinášajú vyššiu návštevnosť relevantných používateľov na stránke a teda aj viac klientov ktorý prejdú prahom vašich dverí.
Chcete viac návštev webu vďaka Lokálnemu SEO?
Ako čo najrýchlejšie predbehnúť konkurenciu, pomocou zlepšenia lokálneho SEO. Náš tím odborníkov dokáže optimalizovať váš web pre vyhľadávače.
ZAČNITE A ZLEPŠITE SI SEO
Dôvody, prečo vám miestne SEO služby môžu pomôcť
Prilákajte nových zákazníkov
Lokálne SEO pomáha webu dostať sa do lokálnych výsledkov vyhľadávania Google (výsledky s mapou), ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch najmä na lokálne frázy, ale aj všeobecné frázy, ak majú silný lokálny kontext.
Ide najmä o rôzne služby lokálneho charakteru – autoservis, kaderníctvo, pekáreň, ale môže ísť aj o realitné kancelárie, pobočky bánk alebo poisťovní.
Čo to vlastne lokálne SEO je?
Lokálne SEO sa zameriava na výsledky vyhľadávania, ktoré sú závislé alebo relevantné k polohe (lokalite) hľadajúceho používateľa. Poloha používateľa je dôležitá v momente, keď hľadá napr. podniky v okolí, kontaktné informácie, otváraciu dobu alebo navigáciu na určité miesto. Je nutné podotknúť, že v týchto prípadoch ide predovšetkým o mobilných používateľov.
Chcete sa dozvedieť viac o tom ako Vám LOKÁLNE SEO zlepší pozície na google?
Kto potrebuje lokálne SEO?
Lokálne SEO by mal mať vyriešené každý miestny podnik, ktorý by mohol používateľ vyhľadávať. Typicky sú to reštaurácie, miestne obchody, lekárske ordinácie, zubné ambulancie, ďalej služby ako kaderníctvo či kozmetika, ale aj právnici, notári a rôzni remeselníci.
V krátkosti, sú to také služby, ktoré hľadá používateľ vo svojom okolí. Ak si totiž chce človek teraz hneď zájsť na kávu alebo potrebuje akútne opraviť upchatý odtok, hľadá kaviareň alebo inštalatéra v najbližšom okolí a nezaujímajú ho kaviarne alebo inštalatéri z opačného konca republiky.
Lokálne SEO je dôležité ako pre prevádzkarne alebo firmy pôsobiace na jednom mieste, tak pre tých, ktorí majú viac prevádzok a potrebujú, aby používatelia našli vždy tú najbližšiu k miestu ich pobytu.
Chcete sa dozvedieť viac o tom ako Vám LOKÁLNE SEO zlepší pozície na google?
Google drží krok
Snahy o lokálne SEO si všimol aj Google, a preto v júli 2014 predstavil algoritmus Pigeon, ktorý je zameraný na zlepšenie lokálnych výsledkov vyhľadávania. Od septembra 2016 ho dopĺňa algoritmus Possum, ktorý povýšil lokalitu používateľa nad ostatné faktory. Čo si pod tým máme predstaviť? Ak budete hľadať napríklad zubára, logicky by vám mal Google odporučiť ako najrelevantnejší výsledok najbližšiu nemocnicu, pretože tá máva spravidla najväčší web, vedie na ňu najviac odkazov a podobne. Ale algoritmus Possum vníma ako rozhodujúci faktor ovplyvňujúci výsledky vyhľadávania vašu konkrétnu polohu, a tak vám ponúkne ako najrelevantnejší výsledok vyhľadávania zubnú ordináciu vo vedľajšej ulici.
Lokálne SEO preto bude dôležité pre podniky, ktoré súťažia v danej lokalite s podnikmi podobného zamerania. Napríklad pre reštauráciu, fungujúcu v ulici s ďalšími piatimi konkurentmi, hrá lokálne SEO dôležitú úlohu, pretože vďaka nej môže zachytávať hladných používateľov, ktorí by šli možno na obed nikde inde.
Chcete sa dozvedieť viac o tom ako Vám LOKÁLNE SEO zlepší pozície na google?
Čo má v lokálnom SEO najväčšiu váhu?
Lokálne SEO vychádza z klasického SEO, a preto sú preň dôležité signály odkazov (typy odkazov, anchor texty, z akých webov sa odkazuje), on-page faktory (kľúčové slová v titulkoch, doména, …), ale tiež zanesenie do máp s presným názvom firmy či podniku, adresou a telefónom.
- V lokálnom SEO je dôležitá konzistencia – vo všetkých katalógoch a na všetkých weboch, ktoré vás zmieňujú, musíte mať rovnaké kontaktné údaje a rovnakú adresu.
- Dozrite tiež na správne vyplnený zápis v Google My Business.
- Na jednotlivých geolokačných službách a katalógoch pracujte s recenziami.
Chcete sa dozvedieť viac o tom ako Vám LOKÁLNE SEO zlepší pozície na google?
Lokálne SEO z technickej stránky
Čo sa technickej stránky lokálneho SEO týka, stále platia základné SEO pravidlá o kľúčových slovách v titulkoch, nadpisoch h1 a podobne. Medzi rozhodujúce technické faktory potom patrí IP adresa používateľa, resp. jeho zariadenia (pri desktopoch), pri mobilných zariadeniach siete Wi-Fi, BTS, GPS a podobne. Preto by ste rozhodne mali byť registrovaní v GMB a ďalších geolokačných službách. Naopak, čo vplyv nemá, je IP adresa servera a pravdepodobne ani jeho umiestnenie.
Ako optimalizovať web na lokálne SEO?
Lokálne SEO je zamerané skôr na mobily, preto je dôležité mať pripravený web. Ako by mal vyzerať?
- Mobile-friendly website
- Vstupná stránka + otváracia doba pre každú pobočku + interné prelinkovania
- Informácie v štruktúrovaných dátach (telefón, adresa, hodnotenie firmy a produktov pre zvýšenie CTR)
- Kľúčové slová s lokalitou v titulku, meta popise a h1
- Embedované Google Maps na kontaktnej stránke
- V päte stránky uvádzať telefón a adresu
- Pri obrázkoch vyplniť lokálne alty
LOKÁLNE SEO PRE VÁŠ BIZNIS - NENECHAJTE KONKURENCIU PRED SEBOU
Snažíme sa osloviť miestnych
Zákazníkov online
Lokálne SEO je činnosť, ktorej podstata je pomoc konkrétnej firme dostať sa na popredné priečky, najlepšie na úplne prvú. Na to, aby sa aj vaša firma dostala na jednu z prvých priečok je potrebné sa s nami spojiť a my sa postaráme o Vás digitálny rast a prosperitu.